Ølsemagle Kirkes kor

Ølsemagle Kirkes kor-tilbud: Hver uge deltager mere end 100 sangglade sognebørn i alle aldre i et af Ølsemagle Kirkes kor-tilbud.

Vores salmer og sange sætter ord på livet, og når vi synger i kor, fortæller vi ikke blot ordene, men også billederne - vi synger "med sjælen".

Sammenholdet og den fælles glæde ved musikken skaber et naturligt bindeled mellen korsangerne og sognet, som har stor glæde af korenes medvirken såvel i kirken til Gudstjenester og koncerter, som i Sognegården ved forskellige arrangementer i årets løb.

Korleder Niss Stricker træffes på  tlf. 51 80 22 17 eller via mail: organist@oelsemaglekirke.dk

Med venlig hilsen - Ølsemagle menighedsråd

Det er dejligt at synge - man bliver så godt tilpas af det!

I alle korene lægges der vægt på glæden ved at synge, seriøs faglighed, ansvarlighed og et godt socialt fællesskab

Korene drives af Ølsemagle menighedsråd

Det er gratis at synge i alle korene og alle har instrumentet.